Mukavaa, että haluat tutustua tarkemmin ruokailusuunnitelmiimme. Olemme muokanneet ohjeet niin, että ne yhdessä liikunnan kanssa antavat parhaat mahdolliset tulokset niin painon kuin terveyden puolesta.

Olemme valmistaneet 4 erilaista ruokailusuunnitelmaa 3 viikoksi. Jokaisessa on hyvänmakuisia ja helposti valmistettavia reseptejä päivän kaikkia aterioita varten. Painotavoitteestasi riippuen voit päättää, kuinka pitkään haluat noudattaa näitä yhdessä XL-S Medicalin käytön kanssa. Suosittelemme, että aloitat ruokailusuunnitelmalla A.

Jokaisessa ruokailusuunnitelmassa on useita erilaisia vaihtoehtoja aamiaiselle, lounaalle ja päivälliselle. Voit yhdistää eri vaihtoehtoja eikä sinun tarvitse syödä esimerkiksi aamiaista nro 1 samana päivänä kuin syöt ounaan nro 1. Sinulla on myös useita välipalavaihtoehtoja, yhdistele vapaasti niin paljon kuin haluat.

Jos lähdet ravintolaan syömään tai saat kutsun esimerkiksi illalliselle, yritä parhaasi mukaan noudattaa ruokailusuunnitelmaa. Yksinkertainen ja hyvä neuvo on esimerkiksi vaihtaa perunat tai pasta salaattiin ja aina tarkistaa annoskoko. Muista, että kylläisyyden tunne ei aina kerro kaikkea 

Toinen vinkki on käyttää ruokajuomana vettä. Limsat ja alkoholi sisältävät runsaasti kaloreita. Yritä siis välttää näitä saavuttaaksesi parhaat mahdolliset tulokset. Sokerittomien limujen (tai muiden makeutusaineita sisältävien juomien) käyttö ei auta aivojamme pääsemään eroon makeanhimosta, paremminkin päinvastoin. Eli vaikka tuote itsessään ei sisältäisi kaloreita, voi se vaikeuttaa painonpudotusta.

Onnea matkaan!